En duo

In juni speel ik tweemaal in duo met de immer welriekende en smaakvolle pianist Antoon Offeciers. Op 11/6 in het Openluchttheater Wiebelplein (Boechout) en op 12/6 in Spoor 19 (Mortsel). Eigen creaties aangevuld met werk van onder andere Joni Mitchell, Charles Aznavour en André Bialek. Wees van harte welkom!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden toepassen.

De verificatie periode van reCAPTCHA is verlopen. Laad de pagina opnieuw.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.