En duo
In juni speel ik tweemaal in duo met de immer welriekende en smaakvolle pianist Antoon Offeciers. Op 11/6 in het Openluchttheater Wiebelplein (Boechout) en op 12/6 in Spoor 19 (Mortsel). Eigen creaties aangevuld met werk van onder andere Joni Mitchell, Charles Aznavour en André Bialek. Wees van harte welkom!
Join the conversation
Read comments Leave a comment